آگوست ۲۰۱۹، اینستاگرام افکت AR را در دسترس کسب و کارها قرار داد. این فرصت طلایی برای کسب و کارها ایجاد شد تا مخاطبان بیشتری در سطح بینالمللی جذب کنند.
شما هم میتوانید با استفاده از افکت AR اینستاگرام به رشد بازاریابی کسب و کارتان کمک کنید. در این مطلب از اهمیت داشتن افکت اینستاگرام و تاثیرش در رشد بیزینستان میگوییم.
طبق آمارهای اینستاگرام، پربازدیدترین استوریها متعلق به کسب و کارهاست. علاوهبر این، کسب و کارهایی که از ابزارهای تعاملی مانند استیکر نظرسنجی استفاده میکنند، در %۹۰ کمپینهایشان بازدید بیشتری دریافت میکنند. بر همین اساس، افکتهای AR به عنوان جدیدترین ابزار تعاملی اینستاگرام، به پیج شما کمک میکند تا اینستاگرامرهای بیشتری را درگیر و جذب کنید.
وقتی فیلتر اینستاگرامتان به اندازه کافی سرگرمکننده و جذاب باشد، کاربران در استوریهایشان از این افکتها استفاده خواهند کرد و در مقابل، فالوورهایشان نیز مایل به استوری گرفتن با افکتتان میشوند. این چرخه به دلیل تعاملی که ایجاد میکنید تا مدتها ادامه دارد. در نتیجه افراد بیشتری با پیج شما آشنا میشوند و مخاطبان بیشتری هم جذب میکنید.
طبق آخرین تحقیقات Hootsuite، مخاطبان به محتواهای تولید شده توسط مشتریان بیشتر اعتماد میکنند. پس تولید محتوا توسط خود کاربر، اعتبار برندتان را افزایش میدهد.
در واقع هدف از افکتهای AR اینستاگرام، تولید محتوای منحصر به فرد توسط مخاطبانتان است.
با استفاده از امکاناتی که اینستاگرام ارائه میدهد؛ علاوهبر مشاهده کاربرانی که از افکت شما استفاده میکنند، از نرخ تعامل افکتتان نیز باخبر شوید. با تجزیه و تحلیل دادهها به رشد کسب و کارتان کمک میکنید.
افکتهایی با استفاده از شخصیت و کاراکتر برندتان ایجاد کنید تا در ذهن مخاطبان ماندگار شوید.
افکت AR اینستاگرام متناسب با خواسته شما طراحی میشود. در معرفی افکت با نمونههای بیشتری آشنا میشوید.
ما در تریدی با درک نیازهای کسب و کار شما، افکت AR اینستاگرام انحصاری متناسب با نیازها و مخاطبان هدفتان ایجاد میکنیم.
منبع: https://medium.com