کتابچه افکت
ساخت افکت
خانه نمونه‌کارها گالری محاسبه‌آمار افتخارات بلاگ

تاثیر افکت اینستاگرام در مد و فشن

برای موفقیت در صعنت مد باید خلاق باشید! امروزه، تب و تاب رقابت برای جلب توجه مشتری حسابی داغ شده. فقط تولید محصول باکیفیت کافی نیست؛ در این صنعت باید بتوانید تعداد مشتریان بالفعل را افزایش دهید.

جدیدترین راه جذب مشتری چیست؟ چطور رضایت مشتریان را افزایش دهیم؟ اگر به‌دنبال پاسخ این سوال‌ها هستی، این مطلب برای توست.

مشتری، الویت اصلی در کسب و کارهاست و رفع نیاز مشتری به دغدغه مهمی بدل شده. به لطف واقعیت افزوده (AR)، کسب و کارها به سادگی مشتریان بیشتری جذب کرده و باعث افزایش رضایت خریداران می‌شود. واقعیت افزوده (AR) کل فرآیند فروش، از جلب توجه مشتری تا خرید آنلاین را سریع‌تر می‌کند.

با واقعیت افزوده (AR) مشتریان می‌توانند بدون حضور فیزیکی، لباس و اکسسوری‌های شما را امتحان کنند.

مزایای استفاده از AR در فروش آنلاین:

۱. ۹۴% افزایش نرخ تبدیل

۲. ۵۶% افزایش رضایت خریداران

۳. ۶۱% مشتریان علاقمند به خرید با AR

طبق آمارهای منتشر شده، برندهای موفق بعد از تلفیق واقعیت افزوده (AR) با محصولات‌شان، فروش بیشتری را تجربه کردند. اولین بار برند Gucci با انتشار افکت AR در اسنپ چت امکان تست کفش‌هایش را برای میلیون‌ها مخاطب فراهم کرد و نرخ بازدهی تبلیغاتش (ROAS) مثبت شد!

برای تبدیل مخاطبان به خریداران، باید با آنها تعامل داشته باشید. ایده‌های خلاقانه با AR به افزایش تعامل با مخاطبان کمک می‌کند.

۱. ماسک AR

۲. امتحان کردن اکسسوری

۳. پرو لباس

۴. تغییر محیط

۵. چالش

۶. بازی

۷. سوال و جواب

۸. تصادفی‌ساز

۱. ماسک AR

برای رونمایی از کالکشن‌تان ایده خاصی ندارید؟ با ماسک‌های AR، در سلفی فالوورهایتان بدرخشید. در ماسک AR از طریق لوگو، شعار برند یا محصولات‌تان با مخاطبان ارتباط برقرار کنید.

۲. امتحان کردن اکسسوری

جواهرات، ساعت، عینک آفتابی، کلاه، روسری و تمامی اکسسوری‌ها را با جلوه‌های جذاب‌ به مشتری‌هایتان نشان دهید. با این روش مشتریان جزئیات و ظرافت محصول شما را بهتر درک می‌کنند.

۳. پرو لباس

تصور کنید مشتریان لباس‌ها را به‌صورت مجازی پرو کنند! با AR، دیگر نیازی به حضور فیزیکی مشتری نیست. کافیست محصولات‌تان را دو بعدی یا سه بعدی طراحی کنید تا مشتریان قبل از خرید آن را پرو کنند.

۴. تغییر محیط

محصولات‌تان زنده کنید! با افکت‌های محیط و طرح، فراتر از انتظار مخاطبان ظاهر شوید و تعامل هیجان انگیزی بسازید.

۵. چالش

کاربران را به چالش بکشید! افکت‌های چالشی بسیار کارآمد و خلاقه هستند و مخاطبان با هیجان بیشتری سرگرم می‌شوند.

۶. بازی

دو برابر بیشتر از بقیه افکت‌های AR مخاطب را جذب کنید! افکت سرگرم کننده و بازی برای مخاطبان جذاب‌تر است، در نتیجه نرخ تعامل‌تان افزایش می‌یابد.

۷. سوال و جواب

کدام را ترجیح می‌دهید؟ این یا آن؟! در موقعیت X چه واکنشی دارید؟! کاربران را با سوالات جذاب به چالش بکشید تا طرفدار افکت‌‌تان شوند.

۸. تصادفی‌ساز

با سوال و جواب‌های از قبل طراحی شده، مخاطب را به وجد بیاورید!

جمع‌بندی

امکانات و ایده‌های زیادی برای استفاده از AR در فشن و مد وجود دارد که برندهای پیشرو برای رشد کسب و کارشان استفاده می‌کنند.  مدیر عامل WannaBy، سرگئی آرخانگلسکی در مصاحبه با TechCrunch می‌گوید: «افکت AR اینستاگرام میزان رضایت مشتریان در خریدهای آنلاین افزایش داده و مرز بین خرید اینترنتی و حضوری را کمرنگ کرده‌است.»

افکت‌ AR اینستاگرام، تصمیم‌گیری در خرید آنلاین را تسهیل و تعامل با مخاطبان را جذاب‌تر می‌کند. افزایش نرخ تبدیل، فروش و رضایت مشتریان در صورتی اتفاق می‌افتد که افکت اینستاگرامی جذاب و سرگرم کننده‌ای طراحی کنید.

  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • سیاست حریم خصوصی
  • شرایط و ضوابط
تمامی حقوق برای تری‌دی محفوظ می‌باشد و کپی از آن غیرقانونی می‌باشد 1400 - 1401